Sortida botànica a la platja de La Rubina

Mapa localització

Cartells o imatges
Títol activitat
Sortida botànica a la platja de La Rubina
Descripció activitat

Ens trobarem el dissabte 15 de març 2025 a les 8h del matí a l'aparcament del Condis de Banyoles (vegeu ubicació) i a les 9h a la Platja de La Rubina, com a segon punt de trobada (vegeu ubicació).

Deixarem els cotxes al petit aparcament just davant la platja. Durant el recorregut pels voltants, podrem veure plantes de duna i de litoral i entre tots mirarem d'identificar-les per anar completant la llista d'observacions. Acabarem l'activitat poc abans de les 12 del migdia.

Passats d'uns dies es publicarà a la nostra web la llista de les plantes que hem identificat, com també algunes fotos de la sortida, que podreu trobar en aquest enllaç.

Cal inscripció prèvia

NOTA: A l'emplenar el formulari, anoteu sisplau a darrera del "titol de l'activitat" si vindreu directament a la segona ubicació. Això ens facilitarà el recompte de participants a l'origen de la sortida. Moltes gràcies.

Data de l'activitat
15/03/2025
Lloc activitat
La Rubina
Hora de trobada
Veieu Descripció
Lloc de trobada
Veieu la descripció de l'activitat
Dades de contacte
plaestany@floracatalana.cat. Telèfon Joan Coll: 679 703 327
Grups locals implicats
Grups de treball