Sortida botànica al Torrent de Barnils

Mapa localització

Cartells o imatges
Títol activitat
Sortida botànica al Torrent de Barnils
Descripció activitat

Ens trobarem a l’aparcament del CAP de Castellterçol. Allà ens distribuirem amb el mínim nombre de cotxes possible per anar cap a Sant Quirze Safaja on agafarem el camí de terra que puja per la carena de la Serra de Barnils. Aparcarem abans d’arribar a la masia de Barnils.

Passejarem per pistes i corriols de la vall del torrent sense cap dificultat tècnica. Iniciarem la tornada per arribar al poble aproximadament a les 14:00 h.

L’activitat és gratuïta amb inscripció prèvia a la sortida. Per inscriure's cal accedir a la web del grup local o bé directament a l'enllaç habilitat amb aquesta finalitat prement aquí.

LA SORTIDA ÉS PER PROPI COMPTE I RISC

Data de l'activitat
29/03/2025
Lloc activitat
Vall del torrent de Barnils
Hora de trobada
A les 08:30 h.
Lloc de trobada
A l’aparcament del CAP de Castellterçol. Al costat de la parada dels autobusos Sagalés Ctra. de Barcelona - CAP
Dades de contacte
moianes@floracatalana.cat
Grups locals implicats
Grups de treball