Correu electrònic
pilarbranyas@gmail.com
Tàxon fotografiat
Chrysanthemum coronarium
Data de l'aportació
Lloc on s'ha fotografiat

Porqueres, Pla de l'Estany

Data de les fotografies
Imatges
Comentaris addicionals

13-05-2023 Daniel: Les fulles mitjanes i superiors de Ch. segetum són dentades o pinnatífides, mentre les de la 2a imatge de la teva aportació 67939 són més dividides. I totes les fulles de la imatge 4 són molt poc dividides, també em fan dubtar, potser siguin d'una plàntula poc desenvolupada. Demano comentaris a Pilar

14-05-2023 Pilar: he estat repassant les imatges de les aportacions 67939 i 67973. Crec que les img 1ª i 2ª de l'aportació 67939 (fulles 2-pinnatisectes) haurien de ser C. coronarium, mentre que les img 3ª i 4ª estan repetides a l'aportació 67973. 

14-05-2023 Daniel: Canvio el nom del taxon fotografiat, de Chrysanthemum segetum    a   Chrysanthemum coronarium. Rebutjo les imatges 3a i 4a per duplicades amb les de l'aportació 67973.

14-05-2023 Daniel: Accepto la identificació.     PER PUBLICAR 2023-05-1027

Accepto que les meves fotografies es publiquin sota la llicència de la web del Catàleg de Flora de Flora Catalana
ACCEPTO
Declaro haver llegit i acceptat les condicions establertes per a l'aportació d'imatges al Catàleg de Flora
ACCEPTO
Daclaro haver llegit i acceptat el tractament de les meves dades de caràcter personal
ACCEPTO
Estat (deixar-lo en estat PENDENT)
PER PUBLICAR